martes, 28 de julio de 2009

ORDAL


Aqui tenim una nova baixada puntuable pel campionat, una baixada molt atractiva, d'uns 850 metres i molt rapida!

Espero que la disfrutem!!

una salutació!!

Hem d'estar allà el dissabte a les 8:45, per formalitzar les inscripcions i a mes a mes ens ofereixen un esmorzar pels corredors!!!
(I encecordeu-vos de que a la tarda tenim riells i viabrea, de 6km, que hem de donar una bona imatge de cara a l'any vinent!!!!!)

16 comentarios:

  1. joder..... i jo no hi podre nar pq tinc dinar d' empresa! merda merda i merda... i a sobre a riells i viabrea tampok! menos mal q aprofitare lo paron per dedicam en cos i anima al nou bolido! aixi q ens veiem a sta maria de montcada!

    lo lleideta

    ResponderEliminar
  2. iepaaaaaa!!

    Hola cracs!! albert tiu.. com ets aixi ens deixaras tirats e!! buenu buenu doncs res farem el k poguem.

    Per cert, al tanto amb l'espardenya k la cosa va de serio no fos cas... k fessim un altre zascaaa...
    jajaj
    lo dicho al loro k no estamos tan mal!!

    boona nit!!

    ResponderEliminar
  3. Voleu fer un dinar a un restaurant d'alla i com q a la tarda anirem tots a riells (o casi tots) per demanar taula

    Roger

    ResponderEliminar
  4. OKOK
    KAP PROBLEMA, PERO QUE SIGUI ECONOMIC EHHHHH!!!!!
    (;!!!!
    ENS VEIEM!!!
    ALBERTO

    ResponderEliminar
  5. A I PER CERT, ON APARQUEM ELS COTXES AMB ELS REMOLCS?????

    ResponderEliminar
  6. Hola gent!

    Us passo en primer lloc l'enllaç a la galeria de fotos de la 7a prova del Campionat de Catalunya a Sant Miquel de Balenyà. Ja ho sabeu, com sempre, si clickeu al meu nom, just aquí dalt, ja hi accedireu directament

    ResponderEliminar
  7. A més a més, també us faig arribar la galeria de fotos del Karronkhan de Torelló perquè hi van participar molts carros del campionat i així tb les veieu. També hi podeu accedir fent click al meu nom d'aquest segon missatge. Res més,

    A cuidar-se,

    ArNaU

    ResponderEliminar
  8. hola bones a tots!!!
    al final es fara la sortida en inercia, ja que la sortida es fara en una zona amb bastanta pendent!
    També dir que es fara una ese abans d'entrar a un pont, ja que just abans hi ha un canvi de rasant on es fara un bot i just al tomar contacte de nou amb el terre la carretera s'estreta a uns 2.50 o 3 metres de cop, i seria molt perillos arribar alla a uns 65 kmh i perdre el control al bot!!!
    la ese la farem tots junts ja que ens deixen plena llibertat!!!
    ens veiem!!
    alberto

    ResponderEliminar
  9. home l'unic alicient que te y l'hem de treure?

    ResponderEliminar
  10. no es l'unic alicient!!
    es un circuit molt wapu, molt rapid i amb 2 corves rapides i una semi paella que desemboca en una pendent molt bestia, i just al final de la pendent es passa d'una amplada de 2 carrils o mes, a menys d'un carril!!
    i just on s'estreta donarem un bot a uns 65 kmh, i kuan tokem terra es just a l'estretament de la carretera!
    i el bot no es treuria simplement es reduiria una mica la velocitat, per fer-ho mes perillos!!

    ResponderEliminar
  11. menys perillos,
    alberto

    ResponderEliminar
  12. no volia dir per nosaltres si no pels espectadors que voldran veurens volar!! y trobo que pot ser molt guapo!!!

    ResponderEliminar
  13. ah! y poden sortir unes fotos molt guapes gracies al arnau fotograf prof. y gracies arnau per les teves fotos;)

    ResponderEliminar
  14. ieeeeee!!!
    hola cracs!!

    felicitats arnau per les fotografies!! apa ns veiem dema gent
    team espardenya

    ResponderEliminar
  15. Jo també trobo que s'hauria de deixar tal com està i sense esa, perquè té molt alicient, pq en poden sortir fotos guapes i pq estem en un campionat de Catalunya i tothom que hi participa ha de ser conscient dels seus límits i fins a on vol arriscar-se. Així també hi ha la gràcia de veure fins a on arrisca cada un.

    Ningú passarà a fondo per aquest bot, pq ningú s'arriscarà a engegar el carro a la merda amb una baixada... Tothom frenarà més o menys segons ho cregui oportú i aquí és on també entren en joc les habilitats del pilot i el nivell d'atreviment. Jo penso que si es fa una essa, llavors tothom hi arribarà igual i perd bona part de l'alicient... mirant-ho pel Google Earth i l'street view hi ha uns 20 metres després del bot per a poder corregir però nosé... jo crec que s'han de fer baixades menys estipulades i més a criteri del conductor... que és on hi ha la gràcia. Pq en Rossi guanya moltes curses a en Lorenzo i van tots dos amb la mateixa moto? pq és més atrevit i pq s'arrisca més en moments importants... i aquí és on hi ha la gràcia...

    Però bueno, jo no competeixo, tant sols tiro fotos però és la meva humil opinió...

    ArNaU

    ResponderEliminar
  16. estic 100% %100 d'acord amb el que diu lárnau


    salut!!!!

    ResponderEliminar