viernes, 5 de junio de 2009

S'HA DE TENIR EN COMPTE

HOLA BONES!
Us comento, a les imatges penjades a internet de santa eulàlia es pot veure clarament com varis carretons no van respectar la chicane, com es el primer cop ho pasem per alt, però em de saber que cuan es fa una chican o cualsevol alteració del circuit es perque es respecti, es injust que alguns corredors s'empassin la chicane a propòsit per guanyar temps.
A més a mes he estat parlant amb el noi que estaba a la chican i estaba emprenyat,amb tota la raó del mon, perque vam posar en un inici 25 bales a la chicane, i vam acabar amb unes 8-10 bales menys, de les cuals solament 2 es van trencar sense voler!
Una salutació
alberto

11 comentarios:

  1. alberto estic d'acord amb tu... pero amb el que no estic d'acord es que amb la primera baixada es podia passar y la segona no.
    si la primera baixada es per coneixer l'estat del circuit y la segona baixada es varia de que serveix fer una primera passada?

    y has de contar que els carretons de 4 rodes tenen unes mides bastant mes amples que la teva de tres rodes amb la cual as de pensar...

    y si vols fer una chicane per reduir la velocitat es fa d'una altre manera no d'aquesta manera que es ba fer, si no que es dibuixen dos revolts amb bales de palla... ya en parlarem a castellgali.

    ResponderEliminar
  2. hola a tots alberto estic d'acord amb en mesquintos pk nosaltres tenim un amic ke va venir i va tirar 200 fotos mes o menys de la primera i segona baixada i a la primera podem veure ke ningu toca cap bala,i a la segona es veu una chicane"modificada"i la toquem casi tots,pel futur jo saria partidari ke si sa de fer chicans es fagin amb bales mes groses!!!ens veiem!!!!

    ResponderEliminar
  3. No estic d'acord, m'explico:

    Sóc el primer en evitar tocar les bales de palla, perquè tens més a perdre que a guanyar.

    Vam repassar el vídeo i nosaltres vam perdre 1 segon respecte la primera baixada al tocar la bala de palla.

    En segon lloc, jo no me la jugo. Hem hagut d'alinear la direcció de nou ja que a causa del cop es va obrir. Quan piques amb la bala de palla no saps la reacció que tindrà el carro, i està clar que cap de nosaltres vol perdre el control del carro per, suposadament, intentar esgarrapar unes dècimes.

    Estic d'acord amb en Mesquintus que la posició de les bales de palla no era igual en la primera que en la segona passada, sinó com s'explica que a la primera ningú les va tocar i a la segona vam ser més de 4 carretons que van picar-hi. També li dono la raó que s'ha de tenir en compte les dimensions dels carros, els de 4 rodes són més amples i tal com estaven col·locades en la segona baixada casi s'havia de maniobrar si no volíem tocar-les. A una certa velocitat una diferència de 15cm es nota molt, massa!!

    Segur que sóc el primer que li va saber més greu tocar les bales de palla i sempre que pugui les evitaré!

    Així doncs, crec que no és qüestió de respectar o no la ziga-zaga. I si algú va a guanyar temps picant contra les bales, aquests no serem nosaltres.

    ResponderEliminar
  4. HOLA BONES!
    Lo de que es va tancar mes a la segona baixada està clar, alla no puc dir res perque teniu tota la raó, en cuan a lo de l'amplada, el meu carretó fa 1:30 d'ample i 2,10 de llargada, per tant crec que les dimensions no varien massa, a part d'això una chicane es per, reduir la velocitat, no serveix de res fer una chicane com la de torelló, que esta per fer bonic, que no s'ha de tocar fré, i lo que diu en ruben de fer una corba, trobem un problema, en cuant a pressupostos les baixades estan limitadissimes, i fer aixó supossaria unes 50 bales mes, que això equival a uns 200 eur coma a poc!
    igualment estem estudiant el fer l'any vinent una chicane de manera que no es podra moure!
    i la gràcia es tenir que tocar fre en el màxim de corbes possibles!
    i per cert, el picar o no amb les bales es podia evitar perfectament, una cosa es que es tingues que tocar mes o menys fre, pero es podia passar, perque cuan vam estar montant el circuit vaig passar amb la furgoneta, em va costar però vaig passar, que costes, si!
    una salutaci´´o!!

    ResponderEliminar
  5. La próxima vegada no hi haurà confussió, pero mantinc que la chicane es un obstacle que cuant mes dificil sigui, mes atractiu té!!

    ResponderEliminar
  6. a per cert, soc l'alberto

    ResponderEliminar
  7. hola a tots.
    te de dir que a la primera baixada ya es tenia que tocar fre,pero si l'hi trobes alicient a passar parat doncs endevant, si el presupost es curt es poden fer amb pneumatics de cotxe lligats entre ells, pero lo maco es que hi han circuits rapids y circuits no tan rapids, la cual no l'hi trobo el qué de posari chicans, de tocar fre es de sentit comu no crec que cap de nosaltres se la jugui a trinchar l'andromina.

    salut!

    ResponderEliminar
  8. per cert speed em podries passar alguna d'aquestes fotos mersi

    mesquintus

    ResponderEliminar
  9. ma mare i manager del meu equip va filmar gran part dels participants. les bales de palla se les va endur l´andromina dels caçafantasmes... els demes la van fer tots (amb mes o menos gloria)... mos veiem lo 21. deuuuu

    albert, lo lleidetà

    ResponderEliminar
  10. es sap ya l'horari de castellgali? sera amb inercia?

    si no m'hareu de cardar una empenteta... torno a baixar sol uiuiuiui! O ALGU S'ANIMA A BAIXAR AMB MI... JEJEJEJE.

    SALUT I BON ROLLO!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  11. soc el remolcador de prats,el range tronga,vaig deixa una corretga per remolca , a torna si us plau

    ResponderEliminar